Hubni s chutí

14. března 2013 v 15:16 | E. |  Beauty&Body
Máš už dost diet a ani se ti nedaří je dodržovat nebo zhubnout? Vyzkoušej trik odborníků!
Pokud to s hubnutím a zdravou výživou myslíš vážně musíš se vzdát pravidelných příjmů mastných a tučných jídel. Ale když si je jednou za čas dáš, vůbec to nevadí. Sladkosti si klidně dopřávej! Pokud má na to tvé tělo chuť, řekne si o to tak mu to dopřej. Nejlepší ovšem je když mlsáš po ránu nebo dopoledne. Nestihnou se ti uložit tuky. Ale důležitá je pestrá strava a jíst 5x denně. Častěji a po malých dávkách. Sestavila jsem Vám i příklad jídelníčku který je naprosto v pořádku ohledně toho co byste za den měli sníst.
SNÍDANĚ:
Snídej jako král. Ano, toto přísloví je naprostá pravda. Rozhodně snídani nevynechávej! Tělo si pak ukládá tuky a když se nenasnídáš, nebudeš správně nastartovaná, nebudeš mít moc dobrou náladu a dokonce ti to nemusí tolik myslet což je ve škole důležité. Snídej od všeho. Snídaně by se měla skládat z mlěčného výrobku, něčeho sladkého (pokud ho máš ráda, ale nesmí ho být moc!), ovoce, cereálie, pečivo (pokud se bez něho neobejdeš, ale nemělo by to být bílé pečivo), ovesné vločky, rýžové chlebíčky, jogurt, műsli... Prostě začni ráno pestře. Moje snídaně je přesně taková a od té doby co se takto stravuji je mi lépe, mám dokonce lepší známky a zhubla jsem! Příklad mé oblíbené snídaně (nikdy jsem neměla ráda ovesnou kaši ale když jsem tuhle ochutnala, zamilovala jsem si jí.)
http://www.lekarna-zdravi.cz/eshop/img/84612-obr
Jsou různé příchutě ale tato s malinami a vanilkou mě osobně chutná nejvíce. Jsou v ní 4sáčky které zalijete 150ml horkou, zamýcháte a počkáte 3-5 minut. A pak si můžete vychutnat tuhle mňamku.
SVAČINA: Nejlepší je ovoce. Je jedno jaké ale hlavně nemějte týden to stejné! Střídejte ho!
Ale může být i zelenina. Je to na vás. V tuto dobu si ještě ale můžete i něco mlsnout.
OBĚD:
Osobně nemám moc v lásce když musim jíst maso ale je důležité! Alespoň kuře, pokud jste na tom stejně jako já. Jídelníček oběda by měla tvořit ale i ryba. Spřávně by jste jí měli jíst 1x do týdne. Druhů ryb je dostatek a zdravé jsou hlavně mořské. Tuňák, Losos, File, Makrela... Chutí je opravdu spousta. Ale nikdy nejezde jídlo kde máte více jak 2 druhy mastných nebo tučných věcí. Nepřehánějte to se solí a kořením. Důležitá je i příloha. Například brambory, těstoviny, rýže. Ale nemusíte se přecpat k prasknutí! Jezte menší porce. A také je lepší si k obědu zakousnout nějakou zeleninu. Také můžete k obědu zvolit nějaký salát. Pizza jednou za čas také není zakázaná.
DRUHÁ SVAČINA:
Ovoce, zelenina, műsli tyčinka, jogurt, mléko, čaj, bylinky nebo i zmrlina ze zeleného čaje... Výběr chutí je nekonečný (i u zdravých jídel!)
VEČEŘE:
U večeře se ošiďte. Nejezte příliž a spíše jen zeleninu ovoce a nebo brambory, saláty, rýži nebo i rybu. Stačí lehké jídlo. Já si například dám na pínev trochu olivového oleje, nakrájím rajčata, okurku, ledový salát a dám na pánev. Přidám uvařené těstoviny a přisypu trochu salátového koření. Na pánvy nesmažíme dlouho. Je to vážně dobré.
PITÍ: Nepřehánějte to se sladkými nápoji. Střídejte vodu, čaje, džusy, šťávy.
- Nechoďte ale spít hladový! I kdyby jste měli sníst jen 2 piškoty. Tělo si poté totiž ukládá tuky. Takže když vám kručí v břiše, najezte se!
- Důležitá je i úprava jídla. Záleží na tom. Chutná mnohem lépe. To mi věřte
- A hlavně čas kdy jíte dodržujte.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 ~Sally ~Sally | Web | 14. března 2013 v 16:02 | Reagovat

krásný nový blog :) a taky článek :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



..


This blog was created on 14.3.2013.